Flipperwinkel INFO Forum Index Flipperwinkel INFO
Prikbord van Flipperwinkel.nl

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Levertijden

Post new topic   Reply to topic    Flipperwinkel INFO Forum Index -> Info over de bestelprocedure
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hans Balk
Pharaoh

PostPosted: Sat Feb 13, 2016 9:17 pm    Post subject: Levertijden Reply with quote

Bij betaling met iDEAL en verzending via Postnl:
Van dinsdag tot en met vrijdag wordt uw bestelling direct verzonden indien die geplaatst wordt voor +- half vijf.
De post wordt door mij na sluitingstijd aangeleverd bij het Postnl business centre.

Dat betekent dus dat als u op vrijdag na half vijf bestelt uw bestelling pas op dinsdag verzonden wordt.

- Op zaterdag kan er geen post worden aangeleverd bij het business centre.
- 'sMaandags ben ik gesloten want ik wil ook een weekend net als u.

Bij verzending via Kiala:
Dit is een ander aanleveradres en een totaal andere route.
Ik lever de Kiala post daarom 'smorgens voor opening af MITS die betaald en ook al gepicked is.
Kiala = UPS en UPS haalt de boel smorgens op bij het Kiala punt hier.
In de praktijk is dat 'smorgens rond 10:00, het heeft dus ook geen enkel nut om het 'smiddags weg te brengen.
Meestal ben ik er eerder maar het kan dus voorkomen dat dat niet zo is en komt er dan ook nog een weekend tussen dan duurt het gewoon wat langer.

Wij hebben gewoon dezelfde hobby.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Flipperwinkel INFO Forum Index -> Info over de bestelprocedure All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum